8 Kasım 2011 Salı

Uçmuşuz gidiyoruz. Nasıl bir uçmak bu Hazerfen görse kıskanır yemin ediyorum. Ben böyle uçamadım der amk. Der vallahi der öyle güzel uçuyoruz. Hayallerimizin ucu bucağı yok. Bu uçsuz bucaksız yerde ölsek diyorum kanımızı emseler son damlasına… acıta acıta. Acı çekmeye bayılırım, beni tanısan bilirsin. Siktir et. Sevsin beni istiyorum, son duyguma kadar emsin kana kana, çeksin beni ciğerlerine kurutana kadar. Bir nefes almışım dünya toz duman gözlerim kararmış. Hani nerde o pembe dünya? Rüyalarında mı kaldı? Yazık. Benim küçük kızım. Ağlama. Rüyalarda da elbet buluşuruz bir gün. Beklide unuturuz onu……diye bir şarkı dolanmış ağzımıza bok unuturuz diyoruz hep birlikte ağız birliği diye buna derim. Ben ağızdan öperim.Islak ıslak öpüşürüm. Acılarımız öyle ortak ki hep şunu bekliyoruz, bunu bekliyoruz hayattan. Hayatı sikim. Ondan bekliyoruz. Hep beklediğimiz bir hareket var, beklediğimiz bir söz var söylenecek o kadar çok söz var ki söylense nirvanaya ulaşıcaz bu kesin ama nirvana nerde biz nerdeyiz. Çok diplerdeyiz dostum yükselmemiz lazım. Rakımı yükselt! Bana bir duble rakı söyle sen en iyisi. Rakıyı çok sevdiğimi söylememe gerek yok. Kıskançlıklar, çok komiğiz değil mi? Biz insanlar neden bu kadar zayıfız? Ben neden bu kadar güçlüyüm? Güçlü müyüm? Kendimi tüm insanlıktan öyle bir soyutlamışım ki… İnsanı halleri seviyorum biliyosun ama bu insanı haller benim üstümde çok iğreti durmuyo mu ? Sen söyle bunu bana şimdi? En sonunda seninle birbirimize sarılıyoruz. Çaresizlik mi bu? Bilemiyorum. Keşke en başından seninle mutlu olsaydık. Belki pişmanlıklarımızı daha ince bir boyuta taşırdık. Böyle düşünmem acizlik mi? Acizlik tabi hepimiz biliyoruz. Aferin. Oh iyi güzel.

3 yorum:

thebiglebowski dedi ki...

Ne içtin sen:)

Bubuş dedi ki...

:)))))votka

thebiglebowski dedi ki...

Olsun üzerindeki etkisini beğendim:))Her zaman mı böyle yapıyor yoksa bu seferlik bir şeymiydi :)