21 Kasım 2011 Pazartesi

İstekler Beklentiler

Özgürlük istiyorum.Doyana kadar özgürlük!
Düşüncelerimi bağırarak söylemek istiyorum!
Polisleri istemiyorum!
Sınırları da.
ve bizi bizden uzaklaştıran sahte maneviyatınızı da.
Aşk istiyorum!
ama sonuna kadar değil.
tek kişiyle de değil.
belki cansız bir varlıkla.
belki bulutlarla.
Gelenek görenek istemiyorum
bayram ziyaretlerini
el öpmelerini.
gözünden öpmek istiyorum dedemi gözünden!
Sevginin en hasını istiyorum.
Geberene kadar sevgi istiyorum.
Meslek,iş sahibi,kariyer faso fiso.
Emek istemiyorum.
Terim istemiyorum.
ad,sıfat.
eylem istiyorum eylem!
içki istiyorum en sertinden.
kafa istiyorum en ayyaşından.
Bukowski gibi arkadaş istiyorum.
Özgürlük istiyorum özgürlük.
Bir avuç deniz kadar.
Lider istemiyorum.
Kendi kendilerini yesinler.
bigün sağda birgün solda.
gündüz uyumak,gece uyanmak
az para çok özgürlük.
her şehre bir sahil
her insana bir şehir.
müzik istiyorum kana işleyenden.
küresel yobazlaşma
küresel sendrom.
üç memeli kadın
ana yürekli erkek.
gökyüzüne dokunmak istiyorum.
yıldızlarda misket oyunu.
üniformada çürüyen sivil.
12 parmak kapitalizmi
ah durdurabilseydim keşke.
bakanlara başkanlara vekillere
"hasssttee laann düdüüüük" demek istiyorum.
böyle tam meclisin ortasında.
Aya yine ay dede demek.
içmek.içmek.
geberene kadar ölmek istiyorum.
                                                                       Cansu mu acaba?

2 yorum:

g dedi ki...

kana kana su içmek istiyorum elinden, çeşme güzeli (Ç

Bubuş dedi ki...

çeşmenin başında görmez olaydın elimden bir tas su içmez olaydın.